sunnuntai 28. elokuuta 2016

Tukkajumaluus: Simply Natural sinettipidennykset * Stage11

Kävin eilen pitkästä kampaajalla. Hankin itselleni taas tukkajumaluuden. Oli aika orpo olo kävellä taas kampaajalle lähes hiuksettomana, koska olin edellisenä iltana poistanut vanhan pidennyksen. Luottokampaajani on Stage11 Ansku, joka loihti vajaassa neljässä tunnissa minulle upean sinettipidennyksen Simply Naturalin sinettihiuksilla. Olen suosinut jo 9 vuoden ajan hiuspidennyksiä, koska omat hiukseni ovat varsin ohuet ja saan pidennysten lisäksi hiuksiini tuuheutta. Käyn kampaajalla 1-2 kertaa vuodessa, vaihdattamassa pidennykset.  

Pidennykset tehtiin kolmella paketillisella 50 cm sinettipidennyksiä ja lopputulos oli huikea. Tällä hetkellä minulla on siis noin 120 sinettiä päässän, jotka ovat hennosti kihartuvaa pidennyshiusta. Stage 11:lla saa muun muassa myös mago- ja sinettipidennyksiä, joista magopidennyksiä en ole koskaan kokeillut. Olen kulkenut teippi-, nuudeli- ja sinettipidennyksissä, mutta nyt olen löytänyt sen oikean sinettipidennyksen juuri minulle. Ja mikä parasta, kun löytää hyvän kampaajan, siitä kannattaa pitää kiinni!

Simply Natural® -sinetti on hiusosio, jonka tyveen on liimattu pieni liimasinetti. Sinetti sulatetaan kolvilla omien hiusten tyveen. Sinetti on erittäin huomaamaton hiustenpidennysten kiinnitystapa. Sinettitekniikka sopii myös korvaavien hiusten laittoon, sillä sinetin voi osittaa jolloin se on kaikkein huomaamattomin kiinnitys ohuessa hiuksessa.
Jos mietit hiusten tuuhennusta tai pidennystä, niin se kannattaa teettää ehdottomasti ammattilaisella. Lopputulokselle on aina ammattilaisen tekemänä takuu ja lopputulos on aivan erilainen kuin aloittelevan kotiparturin.

#stage11official#simplynatural#tukkajumaluus#bestintown#notabadhairday#hiuskirurgi


Stage11 kotisivilta löytyy lisäinfoa heidän laadukkaista palveluistaan.
















SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig