maanantai 11. heinäkuuta 2016

Suomen kesä - matkalla Valenciaan*

Kesä 2016. Todella vaihtelevat säät. Paljon sadetta ja viimaista tuulta. Muutama lämmin päivä. Kesävaatteet kaapin perukoilla. Vain haaveissa uida meressä/järvessä ilman, että saisi virtsatietulehduksen. Suomen kesä!
Se on aina niin epävakaa, että halutakseen takuuvarmaa lämpöä on parempi vaan varata matka ja lentää lämpöisempään maahan nauttimaan lomastaan.
Eiköhän ne helteet taas palaa elokuussa, kun koulutyöt alkavat? :D
Mutta tänä iltana kohtaan helteen, uima-altaan, tapakset, sangriakannun ja palmut. 
Tosin olen kova ikävöimään, ikävä jo nyt rakkaitani.
Mutta ikävä kertoo rakkaudesta, suuresta sellaisesta.


Matkalaukun pakkaaminen on aina yhtä tuskaa. Matkailun ikävin osio,syvähuokaus. Ja sitten tämä ikävä sydänalassa, nyt jo kyynel silmässä ♡ Mutta ikävä kertoo siitä, että minulla on rakkaita ympärilläni. Niin rakkaat ♡ Pieni irtiotto arjesta ja taas näemme.


Helsingissä asuessa minulla ei ole samanlaista pakottavaa tarvetta matkailla. Täällä arki on laadukkaampaa ja monipuolisempaa. Eilen illalla lähdimme mieheni kanssa extempore ulos syömään ja parille oluelle. Just tää on sitä mitä olen kaivannut. Voi tehdä asioita, kun siltä tuntuu. Sen suurempia suunnittelematta. Oon aika onnentyttö. Kodissamme vallitsee rakkausneliöt. Kehrään onnesta.


Espanja kutsuu.
Adios!

PS. Matkaani voit seurata täällä blogissa ja reaaliaikaisesti Instagramissa, satumkirjavainen.










SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig