tiistai 30. syyskuuta 2014

Mä flexaan!

"Yhä tääl kyhätää, mitä tykätään mä flexaan, flexaan, flexaan pysähdy, hei me jo ollaan täällä aika pitkä matka hiekkalaatikolta tähän iltaan raivattiin putsaan fuckboyt pois mun olkapäältä ja mä flexaan, flexaan, flexaan."

  Välillä voi hieman flexata ;)
Jos ei kestä kipua, ei voi kehittyä! Se on mottoni treenaamisesssa. Oikeastaan rakastan sitä hetkeä, kun tekee tiukkaa vetää vielä kaksi hauiskääntöä, silloin tietää, että treeni on mennyt oikeaan osoitteeseen. Treenin jälkeen on mukava lompsia töihin suihkun raikkaana. Sitä vaan on päässyt jo salilla niin hyvään vauhtiin päivän käynnistyksessä, että sitä ei voi pysäyttää mikään. Tuntuu, että vaatteetkin istuvat paljon paremmin, kun treenaa säännöllisesti. Se on vaan se fiilis ja sisäinen hyvä olo, jonka takia jaksaa aamulla nousta sängystä kello 6. En ole koskaan ollut aamuvirkku, vaan olen opetellut treenien myötä aamueläjäksi ja se on todellakin kannattanut. Ei kannata urautua siihen vanhaan ja "hyvään" ajatustyyliin. Jaksan arjen aherrusta paljon paremmin, kun pidän itsestäni huolta. Toisille se on käsitöiden näpertelyä tai laitesukellusta, mutta minulle se on hikikuntoilua juosten ja kuntosalilla treenaillen. 
Kuinka sinä pidät itsestäsi huolta?

Jos ei uudista asennettaan, ei voi uudista elämäntyyliäänkään. Itse en ole jäänyt mistään paitsi uudistaessani elämääni, olen sen sijaan saanut valtavasti uusia ihania asioita elämääni.Uusi asenne ja elämäntyylini tuntuvat paljon paremmilta kuin entinen elämäni.
Tunnen olevanu eheämpi, aikuisempi ja entistä määrätietoisempi. Tästä on hyvä jatkaa.





The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow!



SHARE:

1 kommentti

  1. Olen tänään pohdiskellut jaksamista, ja tehnyt kaksi päätöstä terveyden hyväksi. Lopetan ainaiset ylityöt ja palaan rakastamani tanssin pariin. Itseänsä täytyy kyllä kuunnella, ennenkuin on liian myöhäistä.

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig