keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Lämpöiset terveiset suuren meren rannalta!

Pitäisi muistaa olla kiitollinen elämän pienistä asioista, koska joskus myöhemmin ne voivatkin olla isoja asioita :) Jos joku matkatoimisto innostuu, niin olen innokas matkaaja ja voisin mielelläni testailla eri matkakohteita. Matkailu on niin kokonaisvaltaisen mielenkiintoista puuhaa.

Mä nautin rantaelämästä ja yleensäkin tästä lomaelämästä. Tätä on odotettu niin kauan. 
PS. Mulla on kyllä ikävä rakkaita ja kisuja, mutta onneksi heillä on paras hoitaja kotona.Mutta sanon: Oh yes, I'm rumbly in my tumbly. Time for something sweet. Full tummies and good friends make for a sweet day.




Makaan luodis, rantatuolis, rantakuosis vähä hiekkaa mun taskuis, jotain juomist!
Rantapäivä Miami Beachilla ja hotellin uima-altaalla.



Mä oon niin lomalla!


SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig