maanantai 9. syyskuuta 2013

Converse

Tilasin Platform Converset, mutta ne osoittautuvat liian suuriksi jalkaani. Käytän kengissä yleensä kokoa 38-39 ja tilasinkin nyt koon 39 ja se osoittaitautui liian suureksi. Täytynee tilata 38 ja tai 38,5. Onko muilla millaisia kokemuksia Conversen kenkien koosta?




Kengät olivat kauniit mutta aivan liian suuret kooltaan. Olen silti alkanut miettimään vaaleanharmaita Converseja, ne olisivat värimaailmaltaan enemmän minun tyyliseni.



Mutta nyt kirmaan lenkille. Ulkona on aivan upea syyssää, 20 astetta lämmintä ja auringonvaloa tulvii taivaan täydeltä :)

PS. Tänään on niin paljon tehtävää, että julkistan Marintytär-arvonnan voittajan huomenaamuna!


SHARE:

6 kommenttia

  1. Itsellä on 39 jalka, mutta Converseissa kokoni on 38,5. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on kaikki converset numeroa pienemmat kuin yleensa.

    VastaaPoista
  3. Sama täällä, Converset ovat puoli numeroa pienemmät kuin normikengät.

    VastaaPoista
  4. Mulla taas oli yksi koko isommat.
    Olen aloittanut uuden blogin:
    rouvav.blogspot.fi
    Tervetuloa, jos kiinnostaa. ;)

    VastaaPoista
  5. Sama homma, että puolinumeroa pienemmät on conssit kuin muut kengät :)

    VastaaPoista
  6. Toivottavasti oikean kokoiset Conssit vielä löytyy :)

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig