maanantai 20. toukokuuta 2013

What a Day!

Olipas päivä, aurinkoa on riittänyt, arvosanat melkein annettu ja oli työnantajan puolelta sellainen tervetulotervehdys töihin, että jätänpä sanomatta. Huh! En minä huvikseni ole ollut kahta kuukautta sairaslomalla vaan kaularanganleikkauksen takia, eikä tullut mieleeni mennä töihin pää kainalossa! Nyt olen parannellut itseni hyvin niin olokin on parempi. Itse asiassa mulla on alkanut uusi elämä, ei ole kipuja. Ei tartte aamua aloittaa 800 Burunalla vaan voi herätä ilman kipuja :) Mä oon aikas onnellinen!





Kävin 8 kilsan lenkin ja kummasti helpotti kun pääsi tuulettamaan ajatuksiaan. Kävin ostamassa salikortin. Siitä onkin aikaa, kun viimeksi olen päässyt salille, niska vihoitteli ennen leikkausta sen verran paljon, että salittelu jäi kokonaan.
 Eikä siinä vielä kaikki, kissa kakoutui oudosti ja toinen silmäkin meni kiinni halvauksen omaisesti tuijottaessa minua. Nyt ollaan sitten menossa kurkun tähystyksee eläinlääkärille. Mikähän rakasta kisua voi vaivata? Kehrätessä kuuluu krohinaa. Karvapallot?


Pieni tuunausvinkki kukkaruukulle. 
Tarvitset pitsinauhaa ja Erikeeperiä ja eikun taiteilemaan :)




Iloa ja aurinkoa!



SHARE:

5 kommenttia

  1. Voi kisua, toivottavasti tulee kuntoon taas pian! Ja voi kurja tota vastaanottoa töissä :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä yllättynyt moisesta vastaanotosta. Työkamut ovat tosi kivoja mutta eräs henkilö oli oikea kävelevä pommi.

      Poista
  2. Ihanaa, että olet parantunut ♥ itse yhä edelleen "opettelen" tottumaan ajatukseen... että näillä mennään, no toivottavasti ei kuitenkaan koskaan pahenisi :)

    Aattele, pääset kohta kesälomalle :D

    VastaaPoista
  3. Kiva että oot tas kuosissa! :) Ja jösses, kesälomalle kohta, komiaa!! Muuten en opettajia kadehdi mutta noi lomat... Hih!;)

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig