sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Kärkikymmenikössä kisaamassa ja Vegemessuilla*

Jeejee! 

Olin tänään Apetitin kutsuvieraana Vegemessuilla Kattilahallissa. Menin heti messujen auettua ja tein todellakin oikein. Sain mukaani tuotekassin, koska olin 100 ensimmäisen vieraan joukossa. Sain myös Apetitilta tuotekassin, josta loihdin kisa-aterian. Messut olivat suuri iloinen yllätys! Siellä oli huomioitu hyvin eläinten oikeudet ja ihastuin monipuoliseen vegeruokaan.

Aivan valtava määrä ihmisiä jonotti messuille. Sain herkutella ihanilla uutuusherkuilla ja todellakin yllätyin iloisesti näistä herkullisista hyvän mielen messuista. Olipa paljon ilmaista ja hyvää kotiinvietävää. Tänä vuonna messutila oli liian pieni, mutta ensi vuonna Vegemessut ovat suuremmassa tilassa ja näytteilleasettajiakin on paljon enemmän kuin tänä vuonna. Eilen pihalla oli valtavat jonot, monta sataa metriä pitkät. 


Apetit järjestää 10 valitulle bloggaajalle vegeruoka-kisan ja tuomaristo oli valinnut MINUN pienoisen blogini aivan hurjan kovaan seuraan kisaamaan, mukana ovat mm. Choco Chili-ja Hellapoliisi-blogit. Oon mielettömän kiitollinen ja samalla hämmentynyt. Mun leivonta- ja kokkaustaidot ovat arvostetussa seurassa.

Taion makoisat ja mahdollisti näyttävät ruoka-annokset Apetitin antamista raaka-aineista ja kuluttajat saavat äänestää voittajan. Olen jo voittanut pääsemällä 10 bloggaajan joukkoon 100e arvoisen ravintolalahjakortin. Joten olkaas kuulolla, kun pääsette äänestämään!


Tää kuva on hauska, koska Hansin vaimo Maria on taustalla.











 Mango-porkkana mehujää. Suosittelen. Löytyy myös punajuuri-mansikan maussa. Tulevat kauppoihin maaliskuussa.












Ilmaa puhdistava Naava-seinäke.





SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig