torstai 18. helmikuuta 2016

Katastrofaalinen tavarataivas & lämpöinen kohtaaminen *

Tavarataivaan ja materian haluaminen ja hamstraaminen on loputon suo.
Etsi sinäkin oma voimavarasi ja luottamuksesi kinoksen alta, älä stressaa. Olen oppinut luopumaan minulle tarpeettomista tavaroista, joita olen aikanaan hamstrannut. Ylimääräisen tavaran kuljettaminen mukana on varsin  stressaavaa. Onni ei saa olla sidoksissa tavaroihin ja niiden määrään. Ilman ylitsepursuavaa materiaa voi keskittyä kaikkein tärkeimpään, olennaiseen. Elämään ja sen pieniin ihaniin asioihin. Älä hukuta itseäsi tavaramereen. Matkalaukkua pakkaillessakin koetan pitää järjen päässä ja ottaa mukaani vain minimimäärän tavaraa. En tarvitse matkoille mukaani koko omaisuuttani. Sisäisesti tärkeimpiä asioita et voi ostaa kaupasta. Olet arvokas omana itsenäsi. 
Juuri sinä, ihanainen :)


"Minä tiedän. Kaikki muuttuu vaikeaksi jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minulla päässäni. Minusta se on hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." 
(Muumipeikko ja pyrstötähti)



Ystävättäreni tuli taas meren takaa käymään Suomessa ja piipahdimme edullisilla burgereilla Kiilassa. Kiila on kiva ja tunnelmallinen ravintola aivan keskustan sydämessä. Kiilaa vastapäätä on pieni tapasbaari, josta saa makoisia tapaksia, juomia unohtamatta.








SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig