torstai 19. maaliskuuta 2015

Intoa*

Mulla on taas kerran hirmuinen into päästä eroon kaikesta minulle jonninjoutavasta. Kirppikselle on mennyt myytäväksi jo aikamoinen kasa vaatteita, kenkiä ja kaikkea muuta kaunista. Mulla olisi myös into pukea päälleni jo kesävaatteet. Sen verran ihana oli rentoilla kesävaatteissa Panamassa, että jäin kaipaamaan kesävaatteiden keveyttä.
Haluaisin löytää kivan sivutyön päätoimisen rinnalle. En osaa maata päivät pääksytystään ja olla vain, olen saanut jo tarpeeksi relata sairaslomalla. Kun lomailen, olen lomalla ja kun teen töitä niin teen töitä täydellä teholla. Sieluni kaipaa välillä totaalista lepoa ja sen takia matkailen. Kotona en pääse siihen lomatunnelmaan, jota kroppani ja mieleni kaipaa. Minussa on monta maisemaa, taitojen ja elämän opin karttuessa sitä oppii priorisoimaan asioita. Pidän hyvin paljon uusien asioiden oppimisesta ja ihmisten/eläinten auttamisesta.

Intoa riittää vaikka välillä meinaakin tukehtua tämän maailman ihmeellisyyksiin. Elämä voi joskus yllättää parhaalla mahdollisella tavalla siloinkin, kun hätäni on ollut suurin.  Jos haluat elää  ilon kautta elämääsi, elä! Auta kanssaihmisiä, ole myötätuntoinen mutta järkevä. Olen innokas ja pidä mielesi virkeänä. Luota, älä pakene. Kohtaa asiat ja selvitä mahdolliset mutkat matkallasi. Rohkea ja puhdas sydän ja mieli. Intoa tehdä parhaansa ja välillä asioita vähän sinnepäin. Intoa elää. Olen päättänyt elää antaumuksella, ainakin tulevan puoli vuotisen vaikka joudunkin elämään hieman eri tavalla kuin ennen. Mutta luulen, että poistumalla mukavuusalueeltani löydän itsestäni uusia asioita, voimavaroja, oppia elämästä ja uusia löytöjä. Mutta on oltava päämäärätietoinen, ei saa antaa periksi on oltava vahva, mutta lempeä.

Kevät ja kesä tuovat mukanaan uusia asioita. 
Uusia maisemia ja maita. Toivottavasti uusi koti ja parempi elämä. Tänään on jännä päivä, eilen olin hieman alamaissa. Olen pohjimmiltani peruspositiivinen vaikka välillä olenkin alamaissa. Onneksi on ystävät, joiden kanssa jakaa tuntojaan ja tämä blogi sekä te ihanat lukijat. Ystäviä, joiden kanssa elämä on vastavuoroista, voi kertoa tuskansa ja heihin voi luottaa vakaasti, kuten on luottanut viimeiset kymmenet vuodet.  Josko kevät rakastaisi säteillään ja koivujen hiirenkorvilla kaiken kauniin eläväksi ja iloiseksi, ainakin läikähdys auringon onnea ja kaunista kesää meille jokaiselle. Hempeän lempeän sävyinen ja sinitaivaan kirkkaita ajatuksia 

Hieman inspistä ja intoa kevääseen ja hempeisiin sävyihin, origamitapetti ja aivan kotitekoinen, klik klak!








SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig