keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Iloa ja kiitollisuutta!

Iloitkaamme ja riemuitkaamme tästä ainutlaatuisesta päivästä :)

Minun päiväni täyttyy kipulääkkeistä, unesta ja matkakirjoista. Kävin viime viikolla kirjastosta hamstraamassa aikamoisen pinon matkakirjoja liittyen tuleviin matkakohteisiin. 
Olen matkannut unimaailmassakin taas moniin uusiin maihin. Uskon enneuniin ja monesti olen nähnytkin sellaisia, muun muassa isäni kuoleman ja tuttavien hautajaisia. Rakkaudesta elämään, matkailuun ja uuden oppimiseen.
Elämä voisi olla vieläkin huonommin, olen kiitollinen elämästä ja tästä päivästä.
Täään ulkona paistaa pakkasaurinko, kaunista!







SHARE:

1 kommentti

  1. Minulla on tällä(kin) hetkellä stressiä töissä, ja se tulee jo uniin :(

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig