perjantai 29. elokuuta 2014

Hetkiä

Viikot laukkaavat eteenpäin mahdotonta vauhtia. Hyvä niin.
Olen viettänyt viime aikoina hyviä hetkiä hyvässä seurassa.
On ollut aikaa miettiä tulevaa. Olen elänyt hetkessä.
Viikonloppuna näen ihania ystäviäni, kirppistelen ja nautin tekemättömyydestä. Viikonloppuna nautin kotihetkistä villasukat jalassa sohvan uumenissa. Ohi lipuvia ajatuksia elämän harmoniasta, selkeyttä, omaa tilaa ja kauneutta. Hoppuilemattomia hetkiä.
 
Huomasin tässä taannoin etten ole pitkään aikaan ottanut asukuvia. Tässä eilisen työasuni.
Käytin ensimmäistä kertaa kirppikseltä ostamaani pronssista 
Aurinkoleijona-riipusta. Se on niin kaunis, mutta vaatii asultakin
sen verran ettei sitä voi pitää minkä tahansa vaatteen kanssa.
Aion pitää korua käyttökoruna, koska hienoja juhlia on niin harvoin.
Täytyyhän arjessakin olla ripaus luksusta ja kauneutta!




Kesäiseltä Bahaman matkalta ostin kortin, jossa on kaunis ajatelma.
Näiden sanojen saattelemana toivotan rentouttavaa viikonloppua!




SHARE:

3 kommenttia

  1. Nyt vasta ihastuin tuohon aurinkoleijonaan...Sehän on todella kaunis koru! Iso ja näyttävä ja juurikin voi arjessa pitää. :)

    VastaaPoista
  2. Minulla on samanlainen Aurinkoleijona-koru jonka sain pari joulua sitten veljeltäni lahjaksi. Ja ajattelin ihan samoin, olen käyttänyt sitä "arkikoruna" sillä mitä sitä suotta jättää kivoja koruja kaapin perälle pölyttymään.

    VastaaPoista
  3. Minulla on tuo aurinkoleijona, vuosia sitten sain mieheltä lahjaksi. Olen pitänyt sitä "juhlakoruna", mutta käyttöä on tosi vähän, taidan ottaakin arkikäyttön :)

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig