maanantai 25. elokuuta 2014

Alkavan viikon onni!

Alkavan viikon onni.
Fiilis oli viikonloppuna huikean korkealla.
Cheek rokkasi. Olen edelleen sanaton. Huomenna saatte kuvamateriaali showsta!
En voi todeta muuta kuin mieletön show!
Pyrotekniikkaa, ilotulitusta, lavashow, valtava määrä eturivin artisteja, huhhei!

Hilton ihastutti myös amerikkalaistyylisellä aamupalallaan ja Brasserie Kämpin brunssi oli vertaansa vailla.
 Viikonloppu oli täynnä taidetta, mielettömän mukaansa tempaavaa musiikkia, sydämellisiä juttuja, aurinkoa, kauniita maisemia, ihania ihmisiä ja rentouttavia hetkiä herkkujen äärellä.  
Suunniteltiin tulevia matkoja.

Huomaan ikävöiväni Etelä-Suomeen, kun joudun palamaan nykyiselle kotipaikkakunnalleni.
Onneksi tämä asia on korjattavissa ensi lukuvuonna. Olen siitä onnekas, että minulla on tällä hetkellä mukava työ ja työyhteisö. Eiköhän lukuvuosi mene nopsaan :)
Neljä vuotta sitten itkin vuolaasti ja pakkasin muuttaessamme niin monen vuoden jälkeen takaisin nykyiselle kotipaikkakunnalleni. Ensi vuonna jos itkisin sitten muuttoa tehdessä onnenkyyneleitä?! :D
Olen huomannut sen,ettei saa tyytyä keskinkertaiseen, jos tarjolla on parempaa. Aukotonta onneahan ei ole missään, mutta aina on pyrittävä elämään oman näköistä ja onnellisempaa elämä. Kaikella on aikansa ja paikkansa. Minä vaan kaipaa enemmän aktiviteetteja, mahdollisuuksia ja elämää ympärilleni.

Mutta olen kiitollinen kaikesta mitä elämä on tuonut eteeni.
 By the way, 7 viikkoa syyslomaan ja tänään on kolmen tunnin työpäivä.


Mitä sinun viikonloppuusi kuului?


SHARE:

1 kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig