lauantai 8. kesäkuuta 2013

Risteilyfiiliksiä


Kävin eilen äitini kanssa vaatekaupoilla. Sovittelin Espritin vaatteita, mutta en kuitenkaan ostanut kumpaistakaan. Tai siis en ostanut mitään, koska päätin etten tarvitse yhtään uutta vaatetta. Kerrankin järkevä minä!


Ajattelin pitää hieman blogihiljaisuutta. Olen ajastanut pari postausta teilel ihanille lukijoilleni. Lähden illalla Tallinnan risteilylle ja palaan sunnuntai-iltana takaisin. Matkoilla ei nettiä pläräillä alvariinsa. Pieni irtiorro arjesta. Meri-ilmasto. Matkaamme Silja Europan sviitissä. Luksusta. Tilasin eilen lehtimyyjältä Avotakka-lehden, sen kylkiäisenä saa Eckerölinen Tallinnan matkan :D Hauska tilaajalahja. Josko sen käyttäisi syyslomalla mieheni kanssa. Tälle risteilylle olen pakannut mattimyöhäisenä eikä minulla ole mitään sen suurempaa intoa mutta pieni paikanvaihdos tekee hyvää. En ole yleensä risteily-ihmisiä tykkään enemmän lentomatkailusta. Olen löytänyt risteilyt vasta parin viime vuoden aikana, muuten on aina matkattu meren taa.



Kotipihamme läheisyydestä bongasin tällaisen hauskan menopelin. Niin hellyttävän ja suloisen näköinen kolmipyöräinen, auto/mopo. Jos auto/mopo voi olla söpö niin tää on sellainen :D


Eipä minulla tämän enempiä tarinoita. Matkaan kohti Helsinkiä ja illalla Tallinnan laivalle. Toivottavasti sinun viikonloppusi on onnistunut :)Itse toivon matkalta pientä rentoutusta, en kaipaa elämääni enää yhtään enempää ylimääräisiä sydämentykytyksiä ja stressiä.



Joku voi pitää minua pöhkönä, mutta kisua jää ikävä, samoin miestäni. Vain yksi yö pois kotoa mutta silti jää ikävä. Mutta onhan se pieni ikävä hyvä asia. Olisi se vaan kauhistuttavaa, jos ei jäisi sitten yhtään ikävä.

Mukavaa viikkistä ja muistakaa osallistua arvontaan :)


SHARE:

7 kommenttia

  1. Oikein ihanaa Tallinnan matkaa! :-) Se on niin mukava kaupunki, olen siihen itse viime aikoina ihastunut kovastikin :-)

    Ymmärrän täysin että tulee ikävä, niin minullakin on aina!! ;-) Viime viikonlopun kissat oli vanhemmillani hoidossa kun me oltiin mökillä, soitin tuon tuosta että miten siellä sujuu :-D

    VastaaPoista
  2. Rentouttavaa lomaa, me ristelimme viime juhannuksena tuossa samaisessa sviitissä ja on iso ja tilava.

    Tuo mauto (nuoret kuulemma tolla nimellä kutsuvat mopoautoja) on suloinen

    VastaaPoista
  3. Hyvää matkaa! Ekan kerran jättäessäni koiraa kenneliin kahdeksi viikoksi joulun yli oli kieltämättä vähän haikea fiilis, mutta nykyään se sujuu yhtä sutjakasti kuin lapsen dumppaaminen päiväkodin pihalle :-)

    VastaaPoista
  4. Hyvä sinä ja itsekurisi... Minäkin olen päättänyt, että kaikkia vaatteita ei ole pakko ostaa, mitkä näyttävät hyvältä päällä... Se on multa myös tosi hyvin, jos jätän sellaisen ostamatta.
    Ihana on tuo bongaamasi mopoauto. Hyvää Tallinnan matkaa.

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig