perjantai 12. huhtikuuta 2013

10 things and more






Kevät, se on todella kaunis sana. Kevyt ja kaunis aika. Uuden alkua. vihreys. Herääminen eloon. Vihreyttä ja vehreyttä. Mä oon niin vuodenaikojemme haltioissa. Joka aamu on tuntunut yhä enemmän sää keväisemmältä kuin edellisenä päivänä. Odotan niin innolla jo sitä hetkeä, kun saan laittaa jalkaani baltsut ja hellemekon tai tyydyn näin alkuun ainakin ihan niihin baltsukeleihin. Nyt se kevät, hop, hop, tänne! Ystävien tapaaminen tekee pilvisestäkin päivästä aurinkoisen tai antaa ainakin niille huonoille päiville kultaisetreunat :)



Pitkällä sairaslomalla ollessani minulla on ollut aikaa miettiä elämää, olen tutustunut itseeni paremmin. oloni on seesteinen, rauhallinen ja tiedän nyt tasan tarkkaan mitä haluan elämältä. Pakollinen rauhoittuminen on tehnyt hyvää. Mietinkin taannoin ystäväni kanssa, että jos minulla olisi aivan rajaton määrä aikaa ja rahaa, miten elämäni muuttuisi ja mitä tekisin ylimääräisellä ajalla? Ja eilen mietittiin sitä, jos olisi aivan varmaa, että menestyisin, niin mitä haluaisin tehdä elämässäni?

Sitä miettii mitä loppujen lopuksi arvostan? Mikä on minulle oikeasti tärkeää? Miettiminen oli yllättävän hauskaa, ja tällaisen listan sain aikaan:


 Ja jos olisi aivan varmaa, että menestyisin, niin mitä haluaisin tehdä elämässäni?

  • Laajentaisin blogiani paljon monipuolisemmaksi.
  • Kirjoittaisin kirjan tai kirjoja.
  • Alkaisin aikuisurheilijaksi, kuten uimariksi uudelleen.
  • Perustaisin ikioman pienen ravintolan.
  • Lähtisin ulkomaille auttamaan kodittomia eläimiä.
Mistä sinä unelmoit?


Kutsuin tässä toissa vuonna pikkujouluihini kosmetologin kotiini tekemään minikasvo- ja käsihoitoja. Se oli pieni joululahja ystävilleni. Olin jonkin aikaa jo miettinyt, kuinka yllätän ystäväni ja kosmetologin vierailu oli erittäin mieluinen tapahtuma.


Eilen muuten päätettiin ystävieni kanssa, että kesäkuun alussa suunnataan laivalla Tallinnaan :)


Kymmenen asiaa, jotka ovat ominaista luonteelleni


1. Olen iloinen. Keep on smiling...mutta olen myös taipuvainen melankoliaan.
2. Olen huolehtivainen.
3. Olen suurimmaksi osaksi hyväntahtoinen.

 
4. Olen kunnianhimoinen.
5. Olen äkkipikainen.
6. Olen ollut aina päättäväinen. Ja siksi kai mulla on  reikä päässäkin seinään hakkaamisesta. Jos haluan jotain niin se on saatava!
7. Olen aika vahva luonteinen. Elämä on opettanut etten säikähdä kovin pieniä ja vähäpätöisiä asioita.
8. Olen herkkä. Itken herkkisleffoissa.
9.Olen luotettava ja tykkään kuunnella sekä antaa neuvoja. Olen monelle ystävälleni Dr. Philin asemassa. Kertokaas ongelmanne, niin annan siihen varman vastauksen ja ratkaisun ;D
10. Olen huumorintajuinen ja vieraanvarainen. Meillä ei tarvitse istuskella kyläillessä nälkäisenä.






Eilen paistelin lettuja kera työkamuni itsehillotun lakkahillon. Olipas makoisia :) Lisätkää lettutaikinaan loraus vichyä niin saatte lettuihin rapsakat pitsireunat.




Eivät kaikki kaipaa
jatkuvaa juhlimista,
matkoja maailman ääriin,
hillittömiä haasteita,
samppanja-aamiaisia,
tauotonta tapahtumaa.

Toisille riittää
hidas elämä,
hiljainen onni.
Kissan kehräys,
kielon tuoksu,
auringon läikkä
räsymaton raidoilla.
Sinikka Svärd
 
 
Millaisen listan te saisitte aikaiseksi edellä mainituista asioista? 
 
 Aurinko tuo niin uskomatonta energiaa huomaamattaan. Kun ihmiset ovat onnellisia, kaikki myös näyttää paremmilta ;) Nautitaan auringosta ja tulevasta kesästä.  
So Choose Happiness and Keep On Smiling! 
 
 
SHARE:

8 kommenttia

  1. Kiva postaus ja ihana tuo runo. :)

    VastaaPoista
  2. Joskus on kyllä hyvä pysähtyä hetkeksi, mutta aika hankalaa se on tässä arjessa tehdä. Mutta pitkällä sairaslomalla ehtii ajattelemaankin asioita. Kiva, että olet saanut omia pohdintoja tehdyksi.

    VastaaPoista
  3. Unelmoin vaikka ja mistä ja päivittäin! Se on niin ihanaa hommaa että :))

    VastaaPoista
  4. Voi mikä runo. Nappaan sen heti mukaani tähän päivään. Kiitos!

    VastaaPoista
  5. Ihana runo! <3 Unelmia ja haaveita riittää joka päivälle! Tällä hetkellä eniten toivon löytäväni töitä. Töiden pariin menisi jo niin mielellään. :)

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig