keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Uusi jakku ja Merkkari mix

Tiiättekös mitä...kauppoihin on saapunut Fazerin MerkkariMix-karkkipussi! Siis sieltä löytyy mun lempparikarkkeja hedelmämerkkareita, joita ei ole vuosiin saanut yhtikäs mistään! Siis oon natustanut kohta puoli pussillista täällä sohvanurkassa näitä ihanuuksia :))

Tänään saapui myös tilaus Ginalta. Tilasin tällaisen merihenkisen tummansinisen  ohuen trikoojakun Gina Tricotilta ja oon tyytyväinen jakkuun kaikinpuolin. Hinta/laatusuhde on hyvä. Itse tykkään näistä naisellisista peplum-hörhelöistä.

Jakku on todella niukkalinjainen ja käytän yleensä vaatteissa M-kokoa niin tämä jakku onkin kokoa L.
Kaupasta tullessani porraskäytävässä tuoksui juuri paistettu croissant. Jostain syystä tästä muistui mieleeni sanonta "sekunti suussa, vuosi vyötäröllä".

Nyt voisin syödä mielellään myös maapähkinävoita, vadelmia tai kirsikoita, itse tehtyä piirasta tai täytekakkua, pähkinäsuklaata, sushia, ceasar-salaattia, voileipäkakkua..mmmm, siis periaatteessa mitä tahansa muuta kuin sitä jogurttirahkaa ja persikkaa mitä olisi jääkaapissa odottamassa. Mutta seuraavaksi taidankin katsoa pari jaksoa Grimm:iä ja herkutella sillä jogurttirahkalla. Oletteko seuranneet Grimm-sarjaa? Mulle se on just sopiva jännityshömppä-sarja!


Tänään on ollut taas vaihteeksi hieman melankolinenpäivä, ikävä isää on valtava ja kaikki tuntuu niin suurelta. Flunssainen olotila alkaa jo olemaan onneksi  parempaan suuntaan :) Näin viime yönä niin todellisen tuntuista unta isästäni ja unen lopussa isäni katosi ihmeelliseen maakuoppaan edesmenneen koirani kanssa, joka oli isälleni kaikki kaikessa. Antaisin melkein mitä vain jos voisin käydä vaihtokauppaa siitä, että voisin vielä viettää isäni kanssa aikaa. Olen myös miettinyt myös omaa tarkoitustani tällä maapallolla, enkä oo vielä löytänyt kunnon vastausta. Kai se vastaus löytyy, kun elämänkokemus lisääntyy? Vastaustahan voi olla yksinkertainenkin, aivan nenäni edessä. Uskon johdatukseen ja siihen, että meillä on kohtalo, kaikki ei voi olla sattumaa. Vaikka tykkään hömppäjutuista niin olen varsin tunteellinen ja syvällinen pohdiskelija, joka saattaa täkkiin kääriytyneenä unohtua pitkäksi aikaa omiin ajatuksiinsa katsellessaan tähtitaivasta parveekkeelta.


Mutta nyt on aika, jolloin hämärä laskeutuu kuin lohduksi, pehmeäksi turvaksi ja kuiskaa kynttilät liekkeihin Ihanaa iltaa Teille ihanat :)



                            PS. Osallistu kilpailuun, klik,klik!
SHARE:

11 kommenttia

  1. Voi sinua... iso halaus ja oikein mukavaa iltaa ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia <3 Olette ihania! Ja merkkarit ne vievät ikävää hieman kauemmaksi, hyvä nami, parempi mieli ;)

    VastaaPoista
  3. aaaahhhh merkkareitaaa...mä en kestä :):) huomenna käyn NIIIN ostamassa näitä :) yessshhh!!:):):)

    VastaaPoista
  4. MerkkariMix... Häh? Eikö joskus ollut olemassa vain yhtä karkkia, jota kutsuttiin merkkariksi? :D Nyt niitä onkin mixiksi asti. Täytyypä käydä joskus hakemassa kaupasta. Olen kyllä niin huono karkin syöjä, en juuri koskaan syö karkkia. Mutta suklaata... ja sipisiä... ja chilipähkinöitä, nam! :) Ja kaikki ne ihanat leivonnaiset, jälkiruoat ja kakut... :) Mietiskely, pohdiskelu ja itsensä tutkiminen tekee joskus hyvää. Uskon myös johdatukseen. :) Paranemisia! Melkein jo voiton puolella! :)

    VastaaPoista
  5. Ekaa kertaa täällä blogissasi! Kiva blogi sinulla ja tulen paremmalla ajalla lukemaan enemmän!
    Mutta mitä?? Merkkareita? Oikeinko niitä originaaleja? Salmiakkia kans? Se siitä namilakosta, jonka piti alkaa heti huomenna :D
    Voimia sinulle ikävässäsi.

    VastaaPoista
  6. Tervetuloa blogini lukijaksi :)
    Olen kuin puulla päähän lyöty kun huomasin tän karkki ihanuuden tänään kaupassa ja pari pussia lähti kerralla matkaan. Ja maku on aito merkkarin maku! :) Ikävä on rankka asia se aaltoilee.

    VastaaPoista
  7. Ei, mä en kestä tuota karkkipussia :D Yritän nyt saada balanssiin mun syömiset ja syödä vain viikonloppusin karkkia, pakko ostaa tuo pussi kyllä sitä karkkipäivänä :)

    Tuo bleiseri on muuten ihana, ehkä joudun käydä tsekkaan sitä GT:llä ;)

    VastaaPoista
  8. Isän ikävä. Vielä yli 20 vuoden jälkeenkin. Haleja täältä - ja mä en uskalla vilkaistakaan noihin merkkareihin päin. En just;)

    VastaaPoista
  9. Tää ikävä on kyllä kummajuttu kuinka se aaltoilee ja välillä syöksyy pinnalle kamalalla voimalla. Minua lohduttaa se hieman, ettei tänne maanpäälle jää kukaan vaan itsekin poistuu täältä ajallaan. Näillä geeneillä olen jo yli puolessa välissä elämääni. Halaus <3

    VastaaPoista
  10. Grimm on just paras! Yhtä jaksoo en oo kattonu mut muut oon ;) Eka jakso oli aika SCARY xD

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig